Wishlista - wiosna 2014

16 marca 2014

Lista kosmetyków, o których obecnie marzę pęka w szwach. Nie dosyć, że na blogach często widzę kosmetyki, które chcę mieć, to jeszcze co chwila wychodzą nowe kolekcje. W związku z tym postanowiłam zrobić wishlistę w formie obrazków z produktami, które zamierzam faktycznie kupić w przeciągu 3 miesięcy. Będę szczęśliwa, jeśli uda mi się kupić choć 75% rzeczy z widocznych na moich grafikach. Może nie ma tego dużo, ale większość z nich jest kosztowna, dlatego też nie ma możliwości, bym kupiła wszystko od razu. Zresztą od początku roku ustaliłam sobie miesięczny budżet i na razie się go trzymam. Poza tym samo planowanie i wyczekiwanie odpowiedniego momentu na zakupy jest cudowne.
Jak widzicie na grafikach, marzę głównie o kosmetykach kolorowych i akcesoriach. Natomiast zakupy pielęgnacyjne planuję rzadko, ponieważ potrzeby mojej cery zbyt szybko się zmieniają. Dlatego też kupuję je na bieżąco albo jak trafię na dobrą promocję. Nic tak nie cieszy jak zaoszczędzenie kilku norweskich koron.

Pierwszy obrazek przedstawia:
  1. ZOEVA - zestaw pędzli do makijażu twarzy "Classic face set". Już dawno chciałam kupić pędzle z tej firmy, ale ciągle inne rzeczy stawały na przeszkodzie. Myślę, że dobrym pomysłem będzie taki zestaw, który pozwoli mi zapoznać się z tą firmą.
  2. Laura Mercier - puder transparentny. Przy tłustej skórze, to podstawa. Tym bardziej, że nadchodzą ciepłe dni, a ten produkt matowi skórę na długo. Sprawdzę :)
  3. Lime Crime - baza pod cienie. Wykańczam produkt od Inglot, więc ten będzie następcą. Mam nadzieję, że dzięki niemu cienie nie będą się zbierały w załamaniach.
  4. MAC - pomadka o wykończeniu Lustre " Sweetie" lub "Midimauve". Takie neutralne różowe kolory szminek pozwolą na ich codziennie stosowanie.
  5. Sephora - kredki do oczu, jedną w kolorze "nude", a drugą kolorową. Kredki te nie dosyć, że są tanie, to jeszcze wytrzymałe i w wielu odcieniach.
  6. MAC - Pro Longwear Paint Pot. Myślę, że klasyczny odcień Painterly na początek wystarczy.

Natomiast drugi obrazek przedstawia:
  1. ESSIE - lakier w kolorze "nude". Możliwe, że będzie to "balet slipers". Będzie to mój pierwszy lakier z tej firmy.
  2. ESTEE LAUDER - perfumy Modern Muse. Mają przepiękny zapach, który do mnie idealnie pasuje.
  3. MAC - chcę powiększyć ich grono w mojej toaletce. Zacznę od 159, ponieważ takiego mi najbardziej brakuje.
  4. Auriga si-Nail - odżywka do paznokci. Na Instagramie polecono mi ją w ramach kuracji po odżywce Eveline 8w1. Obecnie używam olejku, ale odżywka też się przyda. Postanowiłam w końcu wzmocnić moją rozdwajającą się płytkę.
  5. MAC - cienie. Mam kilka odcieni na oku, zwłaszcza Club i All that Glitters.
  6. Clarisonic - szczoteczka MIA2. Najdroższe marzenie kosmetyczne w tym zestawieniu, więc mam nadzieję, że okaże się warte zainwestowania.
  7. DIOR - Hydralife BB krem pod oczy. Zbiera same pozytywne opinie, nie wysusza i tuszuje sińce, więc będzie mój.
Jak jest z Wami? Robicie takie Wishlisty czy kupujecie, co popadnie?

93 komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...