Nadeszły zmiany!

11 marca 2014

Tak było kiedyś
Wszystko zaczęło się od tego pierwszego, trochę nieśmiałego wpisu 29 maja 2013 roku. Od tamtego pamiętnego dnia wygląd bloga nie zmieniał się za wiele. Próbowałam jedynie dostosować go dla siebie i dla Was. Chciałam, by blog był przejrzysty i bym była z niego dumna. Ustawiałam nowe czcionki, dodawałam i usuwałam różne gadżety, ale wciąż nie było to TO. Z pomocą przyszedł mi mąż, który zaproponował, że zrobi nowy szablon, taki jaki tylko sobie wymarzę. Udało się i z dumą mogę Wam dzisiaj zaprezentować zupełnie nową szatę bloga ByIzis.

Chętnie przeczytam Wasze opinie odnośnie funkcjonalności i wyglądu bloga. Proszę podzielcie się wrażeniami oraz zgłaszajcie, gdyby coś nie działało.

61 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...