EOS - pomadka nawilżająca pełna natury

23 marca 2014

Uwielbiam ją! Mam ochotę wykupić wszystkie wersje EOSów ze sklepów. Dawno już tak mnie nie zachwyciła żadna nawilżająca pomadka. Myślałam, że to co mam w sztyftach Nivea, jest wystarczające. Ale bardzo się myliłam :)
Jajeczko kupione chyba tylko dla opakowania i z powodu promocji okazało się moim zimowym hitem. Razem z pomadką w opakowaniu był jeszcze krem do rąk i próbka żelu do golenia.
Opakowanie EOSa to gruby plastik powleczony różową gumą, który wydaje się ciężki w dłoni. Pomadkę wystarczy odkręcić i posmarować nią usta tyle razy w ciągu dnia ile się potrzebuje. Mnie od razu zachwycił różowy kolor opakowania, później jego kształt, po otwarciu truskawkowy zapach, a na koniec smak i pielęgnacja. Podobno pachnie sorbetem truskawkowym. Według mnie, to jednak czyste truskawki zebrane z ogródka :)
Zazwyczaj pomadki ochronne jeśli ładnie wyglądają, to pachną okropnie. Jeśli ładnie pachną, to smakują gorzkim kremem. Jak dobrze działają, to pachną i smakują okropnie. Ciężko znaleźć produkt, który łączy w sobie wszystkie pozytywne cechy. EOSkowi jednak się udało. To jest po prostu ideał.
Dodatkowo popatrzcie na piękny skład pomadki, w 100% naturalny i w 95% organiczny:
Po nałożeniu go na usta czuje się, że są nawilżone, a nie tylko posmarowane z wierzchu. Nie zostawia warstwy, więc można na niego od razu nałożyć ulubioną kolorową szminkę. Nie sprawdza się jedynie pod pomadką Inglota, która mocno wysusza usta i chyba nic nie jest w stanie jej pokonać (muszą ją Wam kiedyś pokazać).
W tej chwili mój truskawkowy smakołyk jest już w połowie zużyty, więc niedługo dowiem się czy forma tego opakowania jest wygodna do samego końca, bo trochę w to nie wierzę.
Cena w Norwegii za sam balsam, to około 70 kr (35 zł), ale oczywiście od czego są promocje, na których pomadki do ust EOS chodzą za 40-50 kr. Można też się skusić na zestaw, np. 3 różnych smaków lub tak jak mój, z kremem do rąk.
Pisząc tą recenzję, zaczęłam oglądać inne smaki i zamówiłam tym razem EOS o smaku mandarynkowym. Mam nadzieję, że będzie równie pyszny i mocno nawilżający jak jego truskawkowy brat.

60 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...