Na Majorkę w małą torbę?

11 lipca 2013


Czy to jest w ogóle możliwe? Początkowo myślałam: "No way", "Mężu, bierzemy duży bagaż!", "Gdzie ja zapakuję swoje sukienki i buty?"
Jednak postanowiłam, że zacznę od zrobienia listy rzeczy, które zabierzemy (może komuś się przyda):

1. Ubrania dla dwóch osób (I-jak Izis, M-jak mąż Izis)
- bikini x3
- kąpielówki x2
- kapelusz
- bejsbolówka
- okulary przeciwsłoneczne x2
- krótkie spodenki I
- krótkie spodenki M x2
- długie spodnie I
- długie spodnie M
- koszulki I x3
- koszulki, koszule M x6
- sukienka x3
- spódniczka
- bielizna
- bluza x2
- pidżama x2
- buty do wody x2
- sandałki I x2
- klapki I
- balerinki I
- tenisówki M
- sandały M
- klapki M
- ręczniki szybkoschnące x2

2. Rzeczy kosmetyczne
- gumki do włosów
- kremy do opalania x3
- krem po opalaniu
- krem Bephanten
- pasta do zębów i szczoteczki
- chusteczki do demakijażu
- mydło
- szampon i żel pod prysznic M
- szampon i żel pod prysznic I
- odżywka do włosów x2
- antyperspiranty Vichy w kulce x2
- krem do twarzy
- golarka jednorazowa I
- golarka elektryczna M
- tusz do rzęs
- podkład w kompakcie
- bibułki matujące
- patyczki do uszu
- krople do oczu
- leki
- plastry
- kosmetyczki

3. Sprzęt i inne
- tablet
- komórki
- czytnik Kindle
- książki x2
- aparat
- obiektywy x2
- lampa do aparatu
- ładowarki
- zapasowe akumulatorki

Wyprasowałam wszystkie ubrania, ułożyłam na wersalce i uświadomiłam sobie, że damy radę. Przecież nie chcę zabierać dużego bagażu, skoro jedziemy tylko na 3 dni. Część zostanie włożona do walizki w wymiarach dozwolonych przez linie Ryanair, czyli 55 cm x 40 cm x 20 cm. Pozostałe rzeczy zostaną umieszczone w lekkiej torbie podróżnej. Muszę też pamiętać o dozwolonej wadze. Jeśli bagaż podręczny przekroczy 10 kg, czeka mnie dopłata 60 euro (a tego bym chciała uniknąć).



Nawiasem mówiąc, popsuła się dzisiaj pogoda we Wrocławiu i pada deszcz, więc najwyższy czas polecieć w cieplejszy region.
Bagaże spakowane, na tablecie czekają filmy do obejrzenia, baterie zostały naładowane, więc ruszam o 5 rano z mężem w drogę. Najpierw samochodem do poznańskiego lotniska, a stamtąd już prosto samolotem na Majorkę.

Witajcie Wakacje!

6 komentarzy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...